ALONEHUNTERT HAKKINDA SAYFASI

Hakkımda , Yeteneklerim , Çalışmalarım.

KAYDIR

ALONEHUNTERT HAKKIMDA

Merhabalar, Ben alonehuntert. 2016’da sadece araştırma yapıyordum ve fazla bir şey yapmıyordum. Sonra 2018-2019’da okuldan sonra kodlamayla uğraşmaya başladım ve Unity kullanarak ağırlıklı olarak 3D bazı oyunlar yapmaya çalıştım. Ancak hepsi ya iptal edildi ya da bir şekilde kayboldu. COVID-19 pandemisi ile evden çalışma durumum arttı ve ilk KABUS oyunumu geliştirip önceki web sitemde yayınlayabildim. O zamandan beri, okullar yeniden açıldığında, Unity’yi kullanmayı yavaş yavaş bıraktım ve uygulamalar ve web siteleri geliştirmeye başladım ve bugün buradayım.

Basit bir araştırmacıdan oyun geliştiriciye, uygulama ve web sitesi geliştiricisine giden yolculuk oldukça heyecan vericiydi, ancak zorlukları da beraberinde getirdi. Oyunlar, özellikle de 3D olanlar oluşturmak göz korkutucu bir iş olabilir ve değerli bir şey yapmak çok fazla sabır, çaba ve yaratıcılık gerektirir. Önceki projelerimin iptal edildiğini veya kaybolduğunu görmek çok üzücüydü, ancak bu deneyimlerden daha iyi bir geliştirici olmama yardımcı olan değerli dersler çıkardım.

Pandemi vurup çoğumuzu evden çalışmaya zorladığında, bunu becerilerimi geliştirmek ve gurur duyabileceğim bir şey yapmak için bir fırsat olarak gördüm. Daha fazla zaman ve çaba harcadım ve bunun karşılığını ilk yayınladığım KABUS oyunum aldı. Ancak, okullar yeniden açıldığında, odağımı kendi zorluklarını sunan uygulamalara ve web sitelerine kaydırmak zorunda kaldım. Yine de sebat ettim ve başardıklarımla gurur duyuyorum.

Oyun geliştirmeyle ilgileniyorsanız, tavsiyem küçükten başlamanız, sabırlı olmanız ve yaratıcı olmanız olacaktır. Bazen sinir bozucu olabilir, ancak sonuç buna değer. Uygulama ve web sitesi geliştirme ile daha fazla ilgileniyorsanız, tavsiyem en son teknolojilerden haberdar olmanız, yeni şeyler öğrenmeye açık olmanız ve hedeflerinize odaklanmanız olacaktır. Hangi yolu seçerseniz seçin, yolculuğun da varış noktası kadar önemli olduğunu unutmayın ve yolculuğun tadını çıkarın.

SSS:

 

Her zaman teknolojiye ve onun hayatımızı daha kolay ve daha keyifli hale getirmek için nasıl kullanılabileceğine ilgi duymuşumdur. Programlama ve geliştirme hakkında daha fazla şey öğrendikçe, bu becerileri insanların yararlı veya eğlenceli bulacağı şeyler oluşturmak için kullanabileceğimi fark ettim ve bu bana bir geliştirici olma konusunda ilham verdi.

Bir oyun geliştiricisi olarak en büyük zorluğum 3D oyunlar oluşturmaktı. İyi görünen ve oynaması keyifli bir şey yapmak çok fazla çaba ve yaratıcılık gerektirir. Oyunu farklı cihazlar ve platformlar için optimize etmek de zor olabilir.

Uygulamalar ve web siteleri geliştirmeye devam etmeyi planlıyorum ve ayrıca sanal gerçeklik ve artırılmış gerçekliği keşfetmekle ilgileniyorum. Bu teknolojilerin çok fazla potansiyeli olduğuna inanıyorum ve onları kullanarak neler oluşturabileceğimi görmek beni heyecanlandırıyor.

PROFESSIONALS SKILLS

OYUN KODLAMA
WEBSİTE KODLAMA
UYGULAMA KODLAMA

ÇALIŞMALARIM

2016 yılında, oyun yapma programlarına olan ilgim beni Unity’e yönlendirdi. Ardından, 2020 yılında ilk oyunum olan “KABUS” adlı oyunumu yayınladım. 2022 yılında ise stok kontrol programı, Minecraft launcher’ı ve stok kontrol websitesi gibi projeler üzerinde çalıştım. Bu projelerin tamamlanması için yoğun bir çalışma temposu içerisindeydim. Ancak tüm zorluklara rağmen, başarıya ulaşmak için azimle çalıştım ve sonunda hedeflerime ulaştım. Gelecekte de bu tutkumu sürdürerek, yeni projeler üretmeye devam edeceğim.

SENDE BENİMLE ÇALIŞMAK İSTİYORSAN İLETİŞİME GEÇ!

BENİMLE ÇALIŞMAK İSTERMİSİN