MİNECRAFT SUNUCUNUZ İÇİN ÖZEL BİR MİNECRAFT LAUNCHERI TASARLAYIN
Minecraft Launcher Part 1
Minecraft, milyonlarca hayranı olan dünyaca ünlü bir oyun. Ancak bazı oyuncular, orijinal minecraft Launcher’ını kullanmak istemiyorlar ve alternatif launcher’lar arıyorlar veya Kendi kurdukları sunucuları için güzel bir şeyler yapmak istiyorlar. Bu durumda, WinForms kullanarak kendi Minecraft Launcher uygulamanızı oluşturabilirsiniz.
Visual Studio kullanarak, basit bir WinForms uygulaması oluşturabilir ve ardından Minecraft Launcher’ınızı oluşturmaya başlayabilirsiniz. Bu, C# bilginizin yanı sıra Windows Forms, Timer, ProgressBar ve Button gibi kontrolleri anlamanızı gerektirir. Ancak bu, ilginç bir proje olabilir ve öğrenme sürecinde size yardımcı olabilir.
Bu yazıda, WinForms kullanarak bir Minecraft Launcher uygulaması yapmanın temellerini öğrenmenizi hedefliyorum. İsterseniz önceden oluşturduğumuz projeyi açabilirsiniz ve birlikte başlayabiliriz. Ayrıca, projeyi gerçek bir launcher yapmak için ihtiyacımız olan özellikleri eklemeyi de öğreneceksiniz.
Uygulamamızı oluşturmak için öncelikle, projemize bir başlangıç ekranı eklemeliyiz. Bu, oyuncuların yüklenme işleminin ilerlemesini görmelerini sağlayacak. Kodlama bölümünde, Timer ve ProgressBar gibi WinForms kontrollerinin nasıl kullanılacağını öğreneceğiz.
Bu yazıda, sizinle Splash Screen’in kodları ve işlevi hakkında bilgi paylaşacağım.
SplashScreen.cs C#
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Web.UI.WebControls;
using System.Windows.Forms;
namespace RL_RoseLone
{
public partial class splashscreen : Form
{
public splashscreen()
{
InitializeComponent();
}
private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
loadingbar.Width += 50;
if (loadingbar.Width == 600)
{
sayac.Stop();
Login giris = new Login();
giris.Show();
Hide();
}
}
private void splashscreen_Load(object sender, EventArgs e)
{
loadingbar.Width = 0;
sayac.Start();
}
}
}
Yukarıdaki kodlar, splashscreen adlı formun içinde yer alan timer1_Tick ve splashscreen_Load olaylarını içeriyor.
timer1_Tick olayı, her bir tick işlemi gerçekleştikçe çağrılıyor. Burada, loadingbar adlı bir ProgressBar kontrolünün genişliği her bir tick’te 50 artırılıyor. Eğer loadingbar kontrolünün genişliği 600 olursa (tamamlandı), timer durduruluyor (sayac.Stop()), Login adlı bir form oluşturuluyor ve bu form gösteriliyor (giris.Show()), aynı zamanda splashscreen formu gizleniyor (Hide()).
splashscreen_Load olayı, form yüklendiğinde çağrılıyor. Bu olayda, loadingbar kontrolünün genişliği sıfırlanıyor ve timer başlatılıyor (sayac.Start()).
Yani bu kodlar, splashscreen formunda bir yükleme çubuğu (loadingbar) kontrolü oluşturuyor ve her bir tick’te bu çubuğun genişliği artırılıyor. Eğer loadingbar kontrolünün genişliği tamamlandıysa, Login adlı bir form oluşturuluyor ve splashscreen formu gizleniyor. Bu şekilde, Minecraft launcher uygulamanızda bir giriş ekranı hazırlayabilirsiniz.
Şifre : alonehuntert.com
Bilgilendirme C# Minecraft Launcher Eğitim Kodlama Launcher Minecraft Launcher Nasıl Yapılır WinForm Minecraft Launcher Yeni
I want to to thank you for this excellent read!!
I certainly enjoyed every little bit of it. I’ve got you saved as a
favorite to look at new stuff you
Thx for your comment, i am trying every time i making the best of best
şifreyi kabul etmiyo alonehuntert.com yazıyom kabul etmiyo
Rar şifresi =
alonehuntert.cf
böyle denermisin